वि.सं.: २०८२, कात्तिक १७ सोमबार
इ.स.: 2025 November 3,MONDAY
वि.सं.: २०८२, कात्तिक १७ सोमबार
काठमाडौँ महानगरको पर्वलक्षित अनुगमन सुरु
काठमाडौँ । काठमाडौँ महानगरपालिकाले आजबाट पर्प लक्षित अनुगमन सुरु गरेको छ । बजार व्यवस्थापन तथा उपभोक्ता हित संरक्षण समितिकी संयोजक एवं महानगरकी उपप्रमुख सुनिता डंगोलको नेतृत्वमा आज ३ वटा टोली परिचालन गरिए ।
उपप्रमुखले नेतृत्व गर्नुभएको टोलीले प्रदर्शनी मार्गस्थित टुकुचा तरकारी बजार, खसी बजार तथा त्यस क्षेत्रमा भएका मासु पसल हेरेको थियो । त्यसपछि खाद्य संस्थान थापाथलीको सुपथ विक्री कक्षमा विक्री कक्ष, प्रदर्शन कक्ष र भण्डार कक्ष हेरिएको थियो । त्यस क्रममा केही बोरा चामलको म्याद गुज्रिन लागेको अवस्थामा भेटिएको थियो । त्यसपछि कलंकीमा रहेको भाटभटेनी सुपरमार्केटमा खाद्य बस्तुको विक्री व्यवस्था हेरिएको थियो ।
त्यस क्रममा सामानको मूल्य, उत्पादन मिति, म्याद सकिने मिति, अधिकतम मूल्य जस्ता पक्ष हेरिएको थियो । त्यस्तै पसलमा म्याद गुज्रिएका सामान राख्ने ठाउँको व्यवस्था, विक्री कक्षको प्रबन्ध, खरिद तथा विक्री बिल, दर्ता तथा नविकरण जस्ता पक्ष हेरिएको थियो ।
अनुगमनपछि बोल्दै उपप्रमुख एवं समितिकी संयोजक डंगोलले, ‘कानुन बराबर भएकोले बजारमा गलत गर्ने सबैलाई कारवाही गरिने धारणा राख्नुभयो ।’ ‘त्यसो भन्दैमा अनुगमनमा कारवाही नै गर्नु पर्छ भन्ने पनि होइन । सामान्य खालका समस्या गर्नेलाई सचेत बनाउने, सुधार गर्न मौका दिने र गम्भीर प्रकृतिको गल्ती गर्नेलाई कारवाही गर्ने हो । उपभोक्ताहरुलाई पनि जागरुक बनाउने हो ।’ उहाँले थप्दै भन्नुभयो, ‘स्वच्छ र गुणस्तरीय सामान, सुपथ मूल्यका लागि उपभोक्ता आफैँ सचेत हुनुपर्छ । म उपभोक्ताहरुलाई आग्रह गर्न चाहन्छु । आफूले खरिद गर्ने सामानको उत्पादक को हो? उत्पादन मिति कहिले हो? उपभोग्य मिति कहिलेसम्म छ? अतिकतम मूल्य कति हो? सामग्री तयार हुँदा के के मिसाइएको छ? हेरेर मात्र खरिद गर्नुहोला । पर्वका समयमा अनुचित लाभ लिनेहरु पनि हुन सक्छन् भन्ने विषयमा सचेत हुनुपर्छ ।’
उहाँले अनधिकृत व्यापारिक क्रियाकलापका सन्दर्भमा महानगरका हटलाइन फोनमा गुनासो टिपाउन सर्बसाधारणलाई आव्हान गर्नुभयो । ‘हामी उजुरीकर्ताको नाम गोप्य राख्छौँ । तपाईले टिपाएको समस्या समाधान गर्न हामी त्यहीँ पुग्छौँ ।’ उपप्रमुख डंगोलको भनाइ थियो ।
महानगरका टोल फ्रि नंम्बरहरु १६६००१ ०५५११ र ११८० हुन् । यीमध्ये ११८० स्वास्थ्य सेवाका लागि अन्तिममा ५५११ भएको नम्बर अन्य गुनासा तथा सुझावका लागि हो ।
खाद्य संस्थानको गोदाममा भएका चामलको म्यादका सम्बन्धमा संस्थानकी प्रादेशिक प्रमुख ज्ञानु थापाले, उपभोक्तालाई म्याद सकिएका कुनै पनि सामान बेच्ने मनसाय नरहेको बताउनुभयो । म्याद सकिन लागेको हो । सकिएको होइन । यस्ता सामान व्यवस्थापन गर्न समय छ । थापाको भनाइ थियो ।
खाद्य संस्थानमा केही कमजोरी भएकै हो । उपभोक्ता अधिकार अनुसन्धान मञ्चका अध्यक्ष माधव तिमल्सिना भन्नुहुन्छ, ‘सरकारका संयन्त्रहरुले नमूना भएर देखाउनु पर्छ । ताकि ती कामलाई देखाएर अन्यत्र सिकाइ प्रवर्धन गर्न सकियोस् । यहाँ त ती कार्यालयले गर्ने व्यवहार नै शंका गर्नु पर्ने खालका छन् ।’
अनुगमनका लागि खटिने ३ वटा टोलीमा संघीय सरकार र प्रदेश सरकार तथा स्थानीय तहको पशु सेवासँग सम्बन्धित अधिकारीहरु हुनुहुन्छ । यसरी खटिने टोलीमा वरिष्ठ पशु चिकित्सकको नेतृत्वमा खटिएको छ ।
निशुल्क उपचार सहजिकरण सेवा
फोहरमैला व्यवस्थापन प्रणाली
पार्किङ्ग व्यवस्थापन प्रणाली
Intern आवेदन प्रणाली
KMC Mobile App
इजलास व्यवस्थापन प्रणाली
विद्युतीय नक्शा पास प्रणाली
बिपद् सूचना ब्यवस्थापन प्रणाली
सहकारी व्यवस्थापन प्रणाली
बोलपत्र आवहन प्रणाली
घटना दर्ता नागरिक सेवा
राजश्व भुक्तानी प्रणाली
KMC Smart Toilet
Metro Mart
KMC Parking App