वि.सं.: २०८२, पुस ५ शनिबार
इ.स.: 2025 December 20,SATURDAY
वि.सं.: २०८२, पुस ५ शनिबार
भित्री वडामा मौखिक उजुरीको संख्या अधिक : जनप्रतिनिधिको रोहवरमा अनौपचारिक मेलमिलाप धेरै
काठमाडौँ । काठमाडौँ महानगरका भित्री वडाहरुमा स्थानीय विवादहरु मौखिक उजुरीका रुपमा जनप्रतिनिधिसँग पुग्ने गरेका छन् । मौखिक सूचना र उजुरीकै आधारमा टोलमै गएर जनप्रतिनिधिबाट दुवै पक्ष राखेर सम्झाइ बुझाइ मेलमिलाप गराउने गरिएको छ । यसरी हुने मेलमिलाप कतिपय अध्यक्ष आफैँले मिलाइ दिने गर्नुभएको छ भने कतिपय वडा सदस्यले एक्ला एक्लै मिलाउने गर्नुभएको छ । कति उजुरीहरुमा वडाका सबै जनप्रतिनिधि र कति उजुरीमा वडा सचिव समेत बसेर मेलमिलाप गराउने गरिएको छ । अनौपचारिक रुपमा गरिने यस्ता धेरै उजुरीहरु कति समाधान भए? उजुरीसँग सम्बन्धित घटना कस्ता कस्ता थिए? अहिलेसम्म अभिलेख राख्ने गरिएको छैन ।
न्यायिक समितिका संयोजक एवं महानगरकी उपप्रमुख सुनिता डंगोलको नेतृत्वमा वडा मेलमिलाप केन्द्रको निरीक्षणका क्रममा भित्री वडाका जनप्रतिनिधिसँगको छलफलमा यो विषय आएको हो ।
छलफलमा कुरा सुनिसकेपछि उपप्रमुख डंगोलले, विवाद भएकै ठाउँमा मेलमिलाप हुनु असल अभ्यास भएको उल्लेख गर्नुभयो । ‘जनप्रतिनिधिकोमा आउने उजुरी सामाजिक परिवर्तनका बिम्ब हुन् । यी घटनाहरुको प्रकृति र घटनासँग मनोविज्ञानको अध्ययनले मेलमिलापको आगामी यथार्थ दिशा पहिचान हुन्छ । आन्तरिक यस प्रयोजनका लागि वडाबाट भएका अनौपचारिक मेलमिलापको अभिलेख आवश्यक हुन्छ । वडाले यसको प्रबन्ध मिलाउनु होला ।’ डंगोलले भन्नुभयो, ‘परिवेशले ल्याएको परिवर्तन र सामाजिक मनोविज्ञान अध्ययन गरौँ । यसबाट विवाद शुन्य समाज निर्माणका लागि महत्वपूर्ण आधार तयार हुन्छ ।’
बुधबार वडा नं. १८, २२, २३, २७ र २८ मा मेलमिलाप कक्षको निरीक्षण भएको छ । वडा १८ र २२ ले सभा कक्षलाई मेलमिलापक केन्द्रका रुपमा विकास गर्ने योजना बनाएका छन् । वडा २३ ले योग अभ्यास गर्ने हललाई कक्ष बनाउँदै छ । वडाले यस अघि पनि मेलमिलापक कक्षको अभ्यास गरिसकेको छ । वडा २७ ले अहिले भएकै भवनको माथिल्लो तलामा कक्ष स्थापना गर्ने, सम्भव नभए भाडामा ठाउँ लिने योजना बनाएको छ । वडा २८ ले कोठा तयार पारिसकेको छ । कोठामा फर्निचर, सामग्री राखेर सञ्चालन गरिनेछ ।
वडाहरुको तयारी राम्रो छ । निरीक्षणपछि न्यायिक समितिका सदस्य एवं वडा २९ का अध्यक्ष कुश ढकालले घाउ र विवादलाई तुलना गर्दै भन्नुभयो, ‘यी दुवैको आकार सानो छँदै उपचार गर्नुपर्छ । नत्र बढेर जति खर्च गर्दा पनि नसकिने, व्यक्ति, परिवार र समाजले बर्षौँ बर्ष दुःख सास्ती खेप्नु पर्ने हुन्छन् ।’
नागरिकले यसप्रकारको पीडा भोग्न नपरोस् भन्ने उद्देश्यले मेलमिलाप कक्ष स्थापना गर्न लागिएको ढकालको भनाइ छ ।
वडा २३ का अध्यक्ष एवं विधायन समितिका संयोजक मचाराजा महर्जनले, कक्ष प्रवेश गर्ने वित्तिकै मेलमिलापमा प्रोत्साहित हुने वातावरण बनाइने बताउनुभयो । वडा २७ का अध्यक्ष योगेश खड्गीले विवादलाई नजिकमा बसेर समाधान गर्ने गरिएको बताउनुभयो । वडा २८ का भाइराम खड्गीले वडामा ठूला विवाद नआएको बताउनुभयो ।
छलफलका क्रममा वडा १८ का अध्यक्ष न्हुच्छेकाजी महर्जनले वडामा व्यापारिक झमेला (बहाल नतिर्ने) धेरै आउने गरेको उल्लेख गर्नुभयो । २२ का अध्यक्ष चिनीकाजी महर्जनले कोविड महामारी पछि व्यवसाय क्षेत्रमा मौखिक उजुरी धेरै आउने गरेको उल्लेख गर्नुभयो । विवाद व्यवस्थापनका लागि सामाजिक रुपमा प्रतिष्ठा कमाएका संघ संस्थाका प्रतिनिधिहरुलाई सहभागी गराउन सकियो भने क्षेत्रगत विषय छिनोफानो गर्न सहज हुने महर्जनको भनाइ छ ।
निरीक्षणका क्रममा वडा महिला सञ्जालका संयोजकहरुले विवादका प्रकृतिका विषयमा जानकारी गराउनुभएको थियो । कहिलेकाही मेलमिलाप गएर गइसके पछि पनि परिवारका सदस्यहरुले मानेनन भनेर मेलमिलाप भङ्ग हुने गरेको पनि छ । वडा १८ की संयोजक हेराशोभा डंगोल महर्जनले दोस्रो विवाह गरेर दर्ता गर्न आउने पुरुषलाई दर्ता नगरिदिएपछि बसाइँ सराइ लिएर गएको घटना सुनाउनुभयो ।
मेलमिलाप केन्द्र कस्तो हुन्छ?
मेलमिलाप सत्र चलाउँदा आवश्यक पर्ने संयुक्त र एकान्त वार्ताका लागि गोपनीयता कायम हुने, शान्त र सुरक्षित ठाउँ हुनेछ । प्रर्याप्त प्रकाश, उपयुक्त तापक्रम, हावा छिर्ने कक्षमा मेलमिलापकर्ताको फोटो र योग्यतासहितको सूची, कम्प्युटर, प्रिन्टर, टेबल कुर्सी, कापी, कलमको व्यवस्था हुनेछ । कक्षमा पिउने पानी र शौचालयको सुविधा हुनेछ ।
कक्षको भित्तामा मेलमिलापलाई प्रोत्साहित गर्ने आदर्श भनाइ तथा मेलमिलापमैत्री सन्देश, तस्विर र चित्र हुनेछन् ।
वार्तामा बस्दा मेलमिलापकर्ताबाट समदुरीमा रहने, कसैको दबाब महसुस नहुने, आवेश व्यवस्थापन गर्न सकिने व्यवस्थापन कक्षको आधारभूत प्रबन्ध हो । कक्ष सुगन्धित हुनेछ ।
विवाद दर्ता निवेदनको फारम, विवाद दर्ता गर्ने, अभिलेख राख्ने रजिष्टर, मेलमिलापकर्ता रोजेको अभिलेख राख्ने फारम, दोस्रो पक्षलाई जानकारी गराउने फारम, सहमति पत्रको फारम, प्रगति प्रतिवेदनको फारम कक्षमा हुनेछन् ।
कानुन तथा मानव अधिकार विभागका प्रमुख वसन्त आचार्यका अनुसार विवादका पक्ष र मेलमिलापकर्तालाई पूर्व निर्धारित स्थान, मिति र समयमा मेलमिलाप सत्रका लागि उपस्थित गराउने व्यवस्था महिला सञ्जालका संयोजक र वडा सचिवले गर्नेछन् । ‘आवश्यकताका आधारमा मेलमिलाप ३ पटकसम्म बस्न सक्नेछ ।’ आचार्य भन्नुहुन्छ, ‘यदि ३ पटकभन्दा धेरै सत्र सञ्चालन गर्नु परे वडामा महिला सञ्जालका संयोजकको लिखित स्वीकृति हुनुपर्नेछ ।’
वडामा भएका मेलमिलाप केन्द्रबाट नागरिकलाई राज्यप्रदत्त न्यायिक हक सुनिश्चित हुनेछ । न्याय प्रशासक सुमित्रा सुवेदी लामिछाने भन्नुहुन्छ, ‘सहज, सुलभ, प्रभावकारी, मितव्ययी न्याय प्रदान गर्नु सरकारको कर्तव्य र नागरिकको हक हो । मेलमिलाप केन्द्रबाट यो हक प्रत्याभूत हुनेछ ।’
निशुल्क उपचार सहजिकरण सेवा
फोहरमैला व्यवस्थापन प्रणाली
पार्किङ्ग व्यवस्थापन प्रणाली
Intern आवेदन प्रणाली
KMC Mobile App
इजलास व्यवस्थापन प्रणाली
विद्युतीय नक्शा पास प्रणाली
बिपद् सूचना ब्यवस्थापन प्रणाली
सहकारी व्यवस्थापन प्रणाली
बोलपत्र आवहन प्रणाली
घटना दर्ता नागरिक सेवा
राजश्व भुक्तानी प्रणाली
KMC Smart Toilet
Metro Mart
KMC Parking App