वि.सं.: २०८२, पुस ५ शनिबार
इ.स.: 2025 December 20,SATURDAY
वि.सं.: २०८२, पुस ५ शनिबार
घर बहालको झमेला : सहरको मुख्य विवाद
काठमाडौँ । काठमाडौँ महानगरपालिकाका वडाहरुमा घर बहालको झमेला लिएर आउने उजुरीको संख्या धेरै छ । बहालमा बसेर भाडा नदिएको दिएनन् । वहालवाला ताला लगाएर गएको महिनौँ भइसक्यो । न भाडा, न मान्छेको टुङ्गो । सम्पर्क हुँदैन । अब यो बन्द कोठा के गर्ने? जस्ता उजुरी वडाहरुमा दिनहुँ जसो आइरहन्छन् । हुन त अन्य विवाद पनि आउँछन् । घर बहाल झमेलाको तुलनामा अरु विवाद कम छन् ।
घर वहाल सम्बन्धी विवाद व्यवस्थापन गर्न महानगरपालिकाले घर बहाल व्यवस्था निर्देशिका २०७९ जारी गरेको छ । यसले वहालमा लिने दिने दुवैको नागरिकता नम्बर, ठेगाना, बहालका सर्त सहितको सम्झौता गर्नु पर्ने प्रबन्ध गरेको छ । यसरी भएको सम्झौता वहाल लिने दिने दुवैले एक एक प्रति राख्ने र एक प्रति वडा कार्यालयमा बुझाउनु पर्नेछ ।
उपप्रमुख एवं न्यायिक समितिकी संयोजक सुनिता डंगोलको नेतृत्वमा वडाहरुमा मेलमिलाप केन्द्र स्थापना अवलोकन गर्न गएको टोलीसँग वडाका जनप्रतिनिधि र कर्मचारीहरुसँगको संवादबाट विवादको यस्तो अवस्था देखिएको हो । लेनदेन, साँध सिमाना, झ्याल पर्खाल, मादक पदार्थ सेवन गरेपछि हुने झै झगडा, ढल निकास, सडक समस्या, श्रीमान श्रीमतीको मनमुटाव, जेष्ठ नागरिकलाई खानलाउन नदिएकोजस्ता समस्या लिएर वडामा उजुरीकर्ताहरु आइरहन्छन् ।
‘यस्ता उजुरीहरुको छिनोफानो २ प्रकारबाट हुन्छ । एउटा मेलमिलापका माध्यमबाट र अर्को निर्णय प्रक्रियाबाट । कतिपय उजुरीहरुलाई मेलमिलाप गराएर समाधान दिनुपर्छ । कतिपय उजुरीहरुमा मेलमिलाप गरायो भने पीडितलाई झन पीडा हुन्छ ।’ भेटघाट र कुराकानीका क्रममा उपप्रमुख एवं समितिकी संयोजक डंगोलले, घटनाको प्रकृतिका आधारमा मेलमिलाप गराउँदा दुवै पक्षको जीत हुने अवस्थामा मेलमिलाप नै गराउनुपर्ने बताउनुभयो । स्थलगत अवलोकनबाट वडागत अवस्था थाहा हुन्छ । यसले मेलमिलाप केन्द्रको प्रभावकारी सञ्चालन योजना तर्जुमा गर्न मद्दत गर्नेछ । उहाँको भनाइ छ ।
आज वडा नं. १, ६ र ३१ को अवलोकन गरिएको छ । यीमध्ये वडा १ को आफ्नै भवन छैन । अहिले बसेको ठाउँबाट साँघुरो छ । मेलमिलापक केन्द्रका लागि अर्को ठाउँ भाडामा लिनु पर्ने अवस्था छ । वडा ६ को पुरानो भवन भत्काएर नयाँ बनाउनु पर्ने अवस्था । अहिले सर्न लागेको भवन नयाँ नै हो तर यो भवन वडाको सेवाका लागि पर्याप्त छैन । यसकारण यस वडाले पनि मेलमिलाप केन्द्र सञ्चालन गर्न ठाउँ भाडामा लिनुपर्ने अवस्था छ । वडा ३१ नयाँ भवनमा सर्न करिब १ महिना अवधि लाग्छ । पुरानो भवन साँघुरो भएकोले केन्द्र सञ्चालन गर्ने ठाउँ छैन ।
अवस्था हेरेपछि उपप्रमुख डंगोलले, भए आफ्नै ठाउँबाट नभए भाडामा लिएर भए पनि केन्द्र तत्काल सञ्चालनमा ल्याउनका लागि वडा र महिला सञ्जालको सक्रियता आवश्यक रहेको बताउनुभयो ।
‘स्थानीय विवाद लिएर नागरिकले वडामा आउनु पर्छ । उनीहरुको समस्या सुनेर समाधान गरिदिने काम जनप्रतिनिधिको हो । यो कुरा हामीले जनतालाई बुझाउनुपर्छ कि विवाद लिएर प्रहरीको होइन वडामा जानु ।’ न्यायिक समितिका सदस्य एवं वडा २९ का अध्यक्ष कुश ढकाल भन्नुहुन्छ, ‘उजुरी अब प्रहरीकोमा होइन । वडामै दिनुपर्छ । उपप्रमुखको नेतृत्वमा हामी एउटै लक्ष्यमा हिँडेका छौँ । वडामा जसरी भए पनि मेलमिलाप केन्द्र स्थापना र सञ्चालन गरौँ ।’
वडा १ का अध्यक्ष भरतलाल श्रेष्ठ, वडाको सबै संयन्त्र लगाएर भए पनि केन्द्र सञ्चालन गर्ने बताउनुहुन्छ । वडा ६ का अध्यक्ष भुवन लामा भन्नुहुन्छ, जग्गा नापजाँच सम्बन्धी बैज्ञानिक विधि नहुँदा कहिलेकाहीँ चाहेर पनि न्याय दिन नसकिने अवस्था छ । वडा ३१ का अध्यक्ष सरोज ढकाल, पूर्वाधार र जनशक्तिको संयोजनले नीतिको प्रभावकारी कार्यान्वयन हुने बताउनुहुन्छ ।
लैङ्गिक हिंसाका उजुरी आएका छैनन् । कोठा खोल्ने विषयमा धेरै उजुरी छन् । पार्कमा युवायुवतीहरु आउने जाने क्रम बढेपछि झगडाको संकेत देखिएका छन् । सँगै बस्ने तर वैवाहिक अवस्थालाई औपचारिकता नदिएका युवायुवतीको संख्या बढ्दै छ । सञ्जालका संयोजकहरु रसला तण्डुकार, गायत्री पुडासैनी र अप्सरा खनाल सहरको परिवर्तन आचरणबाट सिर्जना हुन सक्ने विवाद प्रक्षेपण गर्नुपर्ने सुझाव छ ।
वडाका जनप्रतिनिधि र कर्मचारीहरुलाई महानगरले जारी गरेका कानुनी प्रबन्धमा विषयमा समान जानकारी होस् भनेर सबै वडामा राजपत्र पठाइएको कानुन तथा मानव अधिकार विभागका प्रमुख वसन्त आचार्यको भनाइ छ । महानगरका सबै वडामा कानुनी ज्ञान र मेलमिलापको व्यवहारिक पक्ष एउटै खालको बनाउन क्षमता विकासका कार्यक्रमा गर्ने, नेपाल ल क्याम्पससँग गरिएको सम्झौताका आधारमा हरेक वडामा एक एक जना कानुन सहजकर्ता पठाउन लागिएको आचार्यको भनाइ छ ।
निशुल्क उपचार सहजिकरण सेवा
फोहरमैला व्यवस्थापन प्रणाली
पार्किङ्ग व्यवस्थापन प्रणाली
Intern आवेदन प्रणाली
KMC Mobile App
इजलास व्यवस्थापन प्रणाली
विद्युतीय नक्शा पास प्रणाली
बिपद् सूचना ब्यवस्थापन प्रणाली
सहकारी व्यवस्थापन प्रणाली
बोलपत्र आवहन प्रणाली
घटना दर्ता नागरिक सेवा
राजश्व भुक्तानी प्रणाली
KMC Smart Toilet
Metro Mart
KMC Parking App