वि.सं.: २०८२, कात्तिक १३ बिहीबार
इ.स.: 2025 October 30,THRUSDAY
वि.सं.: २०८२, कात्तिक १३ बिहीबार
सूचना सञ्चार र सञ्चार प्रविधिमा महसुस योग्य नतिजा ल्याउनुपर्छ — उपप्रमुख डंगोल
काठमाडौँ । काठमाडौँ महानगरकी उपप्रमुख सुनिता डंगोलले सूचना सञ्चार तथा सञ्चार प्रविधिका क्षेत्रमा महानगरले देखिने नतिजा ल्याउनु पर्ने बताउनुभएको छ । विभागहरुका वार्षिक कार्यक्रम र प्राप्त उपलब्धीका विषयमा जानकारी लिने क्रममा सूचना प्रविधि विभागका अधिकारीहरुसँग कुरा गर्दे उहाँले यस्तो बताउनुभएको हो ।
‘सार्वजनिक सेवा प्रदायकबाट उत्पादन हुने सूचना छिटो पाइयोस् । सेवा लिन कार्यालय जानुको सट्टा प्रविधि प्रयोग गर्न पाइयोस् । नागरिकको चाहना यस्ता छन् । नागरिकका यी अपेक्षा पूरा गराउने दायित्व सूचना प्रविधि विभागमा छ । योजनावद्ध र प्रभावकारी कार्यक्रम सञ्चालनबाट नतिजा प्राप्त गर्न सकियोस् भन्ने मैले चाहेकी छु ।’ उपप्रमुख डंगोलले भन्नुभयो, ‘भौगोलिक सूचना प्रणालीमा आधारित सहरी अवस्थालाई तथ्यचित्रमा देखाउन मिल्ने गुरुयोजना निर्माण गरौँ । सेवालाई प्रविधिमा आवद्ध गराऔँ । जनचासो र सार्वजनिक सरोकारका विषयमा समाचार, जानकारी तथा सूचना प्रवाह गरौँ । आन्तरिक आमसञ्चारलाई प्रभावकारी र समयसापेक्ष बनाऔँ । यसले नागरिकको सूचना प्राप्त गर्ने अधिकार सुनिश्चित गर्छ ।’ उपप्रमुख डंगोलको भनाइ थियो ।
छलफलमा विभागका प्राथमिक कार्यक्रमका विषयमा जानकारी दिँदै विभागका प्रमुख नमराज ढकालले, डिजिटल सिग्नेचरसहितको इलेक्ट्रोनिक विल्डिङ् परमिट सिस्टम (ईवीपीएस) .कार्यान्वयनमा ल्याइसकिएको बताउँदै अब भवन नक्सा स्वीकृत गर्न कार्यालय पुग्नै नपर्ने बताउनुभयो । ई—शिफारिसबाट सर्जमिन गर्नु नपर्ने सबै शिफारिस प्राप्त गर्न सकिने, यसका लागि नागरिकले केटीएम एप प्रयोग गर्नु पर्ने ढकालको भनाइ थियो । सेवालाई विद्युतीय प्रणालीमा आधारित बनाउन इन्टरनेट र इन्ट्रानेटको क्षमता बढाउँदै लगिएको, तथ्याङ्क संकलन, अभिलेखीकरण, विश्लेषण र भण्डारणको काम थालनी गरिएको बताउनुभयो ।
त्यस क्रममा न्यायिक .प्रणालीका सूचना अनलाइनमा आवद्ध गराउन इजलासको प्रयोग, राजस्व प्रणालीमा कर, दस्तर तथा सेवा शुल्कलाई डिजिटल भुक्तानी प्रणालीमा आवद्ध गराउने लगायत विषयमा छलफल भएको थियो भने हार्डवेयर, सफ्टवेयर र सर्भर क्षमताका विषयमा जानकारी गराइएको थियो ।
छलफलमा सूचना सञ्चार र सूचना प्रविधि महाशाखाका अधिकारीहरुको सहभागिता थियो ।
निशुल्क उपचार सहजिकरण सेवा
फोहरमैला व्यवस्थापन प्रणाली
पार्किङ्ग व्यवस्थापन प्रणाली
Intern आवेदन प्रणाली
KMC Mobile App
इजलास व्यवस्थापन प्रणाली
विद्युतीय नक्शा पास प्रणाली
बिपद् सूचना ब्यवस्थापन प्रणाली
सहकारी व्यवस्थापन प्रणाली
बोलपत्र आवहन प्रणाली
घटना दर्ता नागरिक सेवा
राजश्व भुक्तानी प्रणाली
KMC Smart Toilet
Metro Mart
KMC Parking App