वि.सं.: २०८२, कात्तिक १८ मंगलबार
इ.स.: 2025 November 4,TUESDAY
वि.सं.: २०८२, कात्तिक १८ मंगलबार
विद्यालय शिक्षासँग उत्पादन, रोजगार तथा सीपमुलक तालिम जोड्ने प्रयासमा छौँ — उपप्रमुख डंगोल
काठमाडौँ । विद्यालय उमेरका बालबालिकालाई जीवनशैली, उद्यमशीलता र रोजगारसँग सम्बन्धित विषयमा सीपमुलक तालिम दिएर जीवन उपयोगी बनाउने महानगरको योजना रहेको उपप्रमुख सुनिता डंगोलले बताउनुभएको छ । उद्यमशीलताका लागि छोटो अवधिको सीपमुलक तालिम सञ्चालन सहकार्य गर्न ग्लोकलले राखेको प्रस्तावका सन्दर्भमा कुरा गर्दै उपप्रमुख डंगोलले यस्तो बताउनुभएको हो । ग्लोकल शिक्षा, उद्यमशीलता र सीपमुलक तालिमका क्षेत्रमा काम गर्ने संस्था हो ।
‘महानगरका सामुदायिक विद्यालयहरुमा विपन्न परिवारका बालबालिकाको संख्या धेरै छ । उनीहरुको आवश्यकता अन्य बालबालिकाकोभन्दा फरक हुन सक्छ । अवसरमा उनीहरुको पहुँच नहुन सक्छ ।’ उपप्रमुख डंगोलले भन्नुभयो, ‘ती बर्गका बालबालिकालाई नियमित कक्षाका साथै आवश्यकतामा आधारित सीपमुलक र उद्यमशीलताका कक्षा चलाउन सकियो भने जीवनस्तर सुधारमा ठूलो सघाउ पुग्छ ।’
‘यसरी प्रदान गरिने शिक्षामा दबाब नहोस्, बालबालिकामा स्वस्फूर्त चाहना होस् । यसबाट नतिजा प्राप्त गर्न र उपलब्धी मापन गर्न सजिलो हुन्छ ।’ उपप्रमुख डंगोलको जोड थियो ।
‘औपचारिक शिक्षाको शुरुवात शिशु अबस्थादेखि नै हुन्छ । पूर्व बाल्याबस्थासम्मका कक्षामा उद्यम र रोजगारमुलक सीप तथा सिकाइ आवश्यक पर्दैन । त्यसबेला जीवनउपयोगी सामान्य ज्ञान दिन सकिन्छ ।’ भेटका क्रममा महानगरकी शिक्षा सल्लाहकार रेशु अर्यालले प्राविधिक जनशक्तिको प्रसङ्ग उल्लेख गर्दै भन्नुभयो, ‘प्लम्बरको कमाई राम्रो हुन्छ । तर, उसको कामलाई सम्मानजनक रुपमा हेरिँदैन । यस्ता सामाजिक दृष्टिकोणमा परिवर्तन ल्याउन पनि नयाँ कार्यक्रम आवश्यक छ ।’
जुत्ता लगाउने, आफू सुत्ने विछ््यौना मिलाउने, फोहोर व्यवस्थापन गर्ने, आफूले बोक्ने झोला मिलाउने, आफूलाई सफा राख्नेजस्ता सामान्य सीप पूर्ववाल्याबस्थादेखि नै सिकाउन सकिन्छ । विद्यमान शिक्षा प्रणालीमा यस्ता सीप सम्बन्धी विषय छुटेकाले सिकाइ अपूर्ण जस्तो देखिएको छ । बैठकमा समाज व्यवस्थापनसँग शिक्षा विकासको क्रम तुलना गरिएको थियो ।
विद्यार्थीहरुको उमेर हेरेर कक्षा १ देखि ५, कक्षा ६ र ७ तथा कक्षा ८ देखि १२ सम्मलाई ३ समूहमा बाँडेर पाठ््यक्रम तयार पार्ने हाम्रो योजना छ । छलफलका क्रममा महानगरका शिक्षा अधिकारी रामप्रसाद सुवेदीले भन्नुभयो, ‘चालु आर्थिक बर्षमा कार्यक्रम सञ्चालन गर्ने गरी बजेटको व्यवस्था गरिएको छ ।’
छोटो अवधिको सीपमुलक तालिमअन्तर्गत धेरै कामको कौशल सिकाउन सकिन्छ । स्वरोजगारमुलक सीप सिकाउनु अहिलेको जरुरी हो । छलफलमा ग्लोकलका अध्यक्ष आशिष ठाकुरले, डिजिटल मार्केटिङ्, क्रियटिभ राइटिङ्, ग्राफिक्स डिजाइनिङ्, व्युटिसियन, कुकिङ्, मोवाइल रिपेयरिङ्, वेटर/वेटे«सजस्ता विषयमा हार्ड स्कील र सफ्ट स्कील (कडा र नरम दुवै खालका कौशल) सिकाउनुपर्छ ।
शिक्षण तालिमले कति परिवर्तन ल्यायो?
प्रभावकारी शिक्षणका लागि शिक्षकको क्षमता विकास हुनु पर्छ । तर, तालिम लिएपछि शिक्षकको कक्षामा कति परिवर्तन आएको छ? अव अध्ययन विश्लेषण गर्नुपर्छ । उपप्रमुख डंगोलले आजै कारखानाका प्रतिनिधिहरुसँगको भेटका क्रममा भन्नुभयो, ‘सिकाइ गर्ने ठाउँको अवस्था विश्लेषण नगरी तालिम लिनु, आफूले लिएको तालिमसँग सम्बन्धित ज्ञान र सीप अरुलाई नभन्नुजस्ता कारण शिक्षकले लिएको शिक्षण तालिम उपलब्धीमुलक देखिएन । अब शिक्षण स्थलमा नै तालिमको प्रबन्ध गर्नुपर्छ ।’
विद्यार्थीले परीक्षामा प्राप्त गर्ने नतिजा अगाडि हरेक कक्षाको प्रभावकारिता मापन गर्नुपर्ने अवस्था छ । शिक्षा सल्लाहकार अर्यालले भन्नुभयो, ‘कक्षा कोठामा जानुअघि शिक्षकले गरेको पूर्व तयारी, कक्षा कोठा व्यवस्थापन, विषयलाई रुचीकर बनाउन गरिने क्रियाकलाप तथा सामग्रीको संयोजनले कक्षा रमाइलो हुन्छ । यसले विद्यार्थी र शिक्षक दुवैको आत्मविश्वाश बढ्छ । आफ्ना तहका समस्या आफैँ समाधान गर्न सक्ने क्षमता हुन्छ । अवको शिक्षण पद्धति यसतर्फ केन्द्रीत हुन्छ ।’
भेटका क्रममा कारखानाका कार्यकारी निर्देशक सचेत मानन्धरले, काठमाडौँ महानगरपालिकाले शिक्षण विधिमा नविनतम प्रयोगलाई प्रबर्धन गर्नुपर्ने धारणा राख्नुभयो । ‘हामी शिक्षण सामग्री तथा विधिको ढाँचा निर्माण गर्ने, पाठ, पाठ्यक्रम, र कक्षा कोठाभित्र गर्न मिल्ने क्रियाकलापहरुमा शैक्षिक संस्थाहरुलाई सहयोग गर्र्दै आएका छौँ । यसमा महानगरसँग सहकार्य गर्ने हाम्रो चाहना हो ।’ मानन्धरको भनाइ थियो ।
त्यस क्रममा महानगरले सामुदायिक विद्यालयहरुमा सञ्चालन गरेको आविष्कार केन्द्र (स्टीम क्लव र आविष्कार मेला), स्थानीय भाषाको अध्ययन अध्यापनलगायत विषयमा कुराकानी भएको थियो ।
शैक्षिक क्षेत्रको सुधारका लागि धेरै काम छन् । यसैभित्र राम्रो र प्रवर्धन गर्नुपर्ने सिकाइ पनि छन् । क्षमता नभएर होइन । टुक्रा टुक्रामा काम गरेर उपलब्धी देखिएन । अब साझेदारहरुका विचमा सञ्जाल निर्माण र गर्नु पर्ने कामको आवश्यकता विश्लेषण गरेर एकीकृत कार्यक्रम सञ्चालन गर्ने छलफलले निचोड निकालेको थियो ।
निशुल्क उपचार सहजिकरण सेवा
फोहरमैला व्यवस्थापन प्रणाली
पार्किङ्ग व्यवस्थापन प्रणाली
Intern आवेदन प्रणाली
KMC Mobile App
इजलास व्यवस्थापन प्रणाली
विद्युतीय नक्शा पास प्रणाली
बिपद् सूचना ब्यवस्थापन प्रणाली
सहकारी व्यवस्थापन प्रणाली
बोलपत्र आवहन प्रणाली
घटना दर्ता नागरिक सेवा
राजश्व भुक्तानी प्रणाली
KMC Smart Toilet
Metro Mart
KMC Parking App