वि.सं.: २०८२, पुस २ बुधबार
इ.स.: 2025 December 17,WEDNESDAY
वि.सं.: २०८२, पुस २ बुधबार
२ अर्व १५ करोड रुपैयाँ लगानीमा पैदल मार्ग सुधार गर्दै महानगरपालिका
काठमाडौँ । काठमाडौँ महानगरपालिकाले पैदल मार्गलाई यात्रुमैत्री बनाउन यस बर्ष २ अर्व १५ करोड रुपैयाँ लगानी गरेर निर्माण, मर्मत तथा सुधारको काम गर्दैछ । यसका लागि सबैजसो सडक खण्डको लागत अनुमान तयार भइसकेको छ । निर्माण कार्यका लागि जारी सूचनाबाट आएका र छनौट भएका केही निर्माण व्यवसायीसँग सम्झौता भइसकेको छ । मापदण्ड र निर्माण पक्षको क्षमताजस्ता प्राविधिक पक्षबाट काम हुन नसक्ने देखिएपछि केही सडकको पुनः बोलपत्रको सूचना भएको छ । केही सार्वजनिक सूचना प्रकाशनको चरणमा छन् ।
पैदल यात्रा गर्ने यात्रीको सहजताका लागि गएको आर्थिक बर्षबाट थालिएको कामलाई यस बर्ष थप तीब्र बनाइएको हो । सार्वजनिक निर्माण विभागले पैदल मार्गको संरचना निर्माण तथा सुधारका लागि काम गरिरहेको छ । यसअन्तर्गत मार्गमा रंगीन ब्लकहरु छापिनेछन् । दरबारमार्ग क्षेत्रमा भने ग्रेनाइट छापिनेछ ।
सार्वजनिक निर्माण विभागका अनुसार, वडा नं. २९ को पुतलीसडक, अनामनगरलगायत क्षेत्रमा यस अघि काम भइसकेको छ । अहिले वडा नं. २६ लैनचौरबाट वडा नं. १६ सोह्रखुट्टे हुँदै बालाजुसम्मको सडक किनारा दुवैतर्फ काम भइरहेको छ । यसको लागत ४ करोड ५५ लाख रुपैयाँ हो । वडा नं. २६ लैनचौरबाट वडा नं. २ को लाजिम्पाट, वडा नं. ३ को महाराजगञ्ज हुँदै चक्रपथसम्मको खण्डको कामका लागि सम्झौता भइसकेको छ । यसको लागत करिब १० करोड रुपैयाँ हो । वडा नं. २८ को प्रदर्शनी मार्गमा काम थालनी भएको छ । यसको लागत ३ करोड ७८ लाख रुपैयाँ हो । वडा नं. ११ को त्रिपुरेश्वरदेखि वडा नं. २२ सुन्धारा, वडा नं. २७ र २८ को सिमाना महावौद्ध, रत्नपार्क, जमल हुँदै वडा नं. २६ को लैनचौरसम्मको सडक खण्डका लागि निर्माण पक्षसँग सम्झौता भइसकेको छ । यसको लागत १८ करोड रुपैयाँ हो । नयाँ बजार बडा नं. १७ खण्डमा पर्ने जग्गा एकीकरण आयोजना क्षेत्रभित्र करिब ११ करोड लागतमा काम हुँदैछ ।
वडा नं. ४ को बालुवाटार सडक खण्डमा निर्माण कार्य गर्नका लागि सम्झौता भइसकेको छ । यसको लागत ६ करोड ३५ लाख रुपैयाँ हो । वडा नं. ३२ को तीनकुनेदेखि वडा नं. ९ सिनामंगल, त्रिभुवन विमानस्थल प्रवेशद्वार, सञ्चारग्राम, तिलगंगा हुँदै वडा नं. ८ को गौशालासम्मका लागि सम्झौता भइसकेको छ । यसको लागत ६ करोड ६९ लाख रुपैयाँ हो । वडा नं. १० नयाँ बानेश्वरदेखि वडा नं. ९ पुरानो बानेश्वरसम्मको मार्गका लागि ३ करोड २३ लाख रुपैयाँ लागतमा काम हुनेछ । वडा नं. ११ थापाथलीदेखि वडा नं. १२ टेकुहुँदै वडा नं. १३ कालीमाटीसम्मको सडक खण्डको लागत ६ करोड रुपैयाँ हो ।
वडा नंं २८ को बागबजारदेखि वडा नं. २९ चारखाल, वडा नं. ३० को सिमाना डिल्लीबजार पिपलबोट, मैतीदेवी चोक, सेतो पुल, वडा नं. ९ को पुरानो बानेश्वर, वडा नं. ३१ को भीमसेनगोलाहुँदै वडा नं. ९ को सिनामंगल सडक खण्डका लागि १० करोड लागत रहेको छ ।
वडा नंं १३ को कालीमाटीदेखि सोल्टी मोडहुँदै वडा नं. १४ को कलंकीसम्म, वडा नं. ८ को गौशालादेखि वडा नं. ७ को चावहिलसम्म, वडा नं. ८ गौशालादेखि वडा नं. ९ रातोपुलसम्मको सडक खण्डलाई एउटा प्याकेजमा राखिएको छ । यसका लागि १० करोड लागत अनुमान गरिएको छ । यसका लागि पहिलो पत्र प्रकाशन गरिएको बोलपत्रबाट चाहिएको निर्माण पक्ष प्राप्त नभएपछि पुनः खरिद प्रक्रियामा लगिएको छ ।
वडा नं. ४ को विशालनगरको भित्री सडकमा १ करोड ३५ लाख रुपैयाँ लागतमा काम हुँदैछ । यस्तै वडा नं. ६ को महाङ्काल ओरालोदेखि मिलन चोकसम्मका लागि ८० लाख रुपैयाँ लाग्नेछ । यो खण्डको कामका लागि सम्झौता चरणमा पुगेको छ । वडा नं. १५ को भगवान पाउदेखि जुडोल मार्ग जोड्ने सडकका लागि १ करोड लागत अनुमान गरिएको छ । यसको वोलपत्र आव्हान सूचना प्रकाशन भएको छ । सूचनामा गएको अर्को योजना वडा नं. १६ को बालाजु चोकदेखि जनमैत्री अस्पताल, बालाजु उद्यानहुँदै बनस्थलीतर्फको सडक खण्ड हो । यसको लागत ३ करोड रुपैयाँ हो । वडा नं. ३२ जडीबुटी चोकदेखि पुरानो सिनामंगलपुलसम्मको सडक खण्डमा ११ करोड रुपैयाँ लागतमा पैदल मार्ग निर्माण हुनेछ ।
वडा नं. ११ को माइतीघर मण्डलादेखि नयाँ बानेश्वर हुँदै वडा नं. ३२ को तीनकुनेसम्म १८ करोड रुपैयाँ लागतमा पैदल मार्ग र साइकल लेन निर्माण हुनेछ ।
यसैगरी वडा नं. ५ को बालमन्दिरदेखि नक्साल, वडा नं. १ को नारायण चौर, हात्तीसार, कमलपोखरीहुँदै वडा नं. ३० को डिल्लीबजार क्षेत्रका लागि ६ करोड रुपैयाँ लागत अनुमान गरिएको छ । धोवीखोला कोरिडोरको कपन सिमानादेखि बागमती दोभानसम्मको खण्डका लागि ११ करोड रुपैयाँ लागत हुनेछ ।
वडा नं. १५ को डल्लु आवास क्षेत्रमा ७७ लाख रुपैयाँमा उपभोक्ता समितिबाट काम भइरहेको छ ।
काठमाडौँ महानगरपालिका क्षेत्रभित्र करिब १ हजार ३ सय किलोमिटर सडक सञ्जाल छ । यसमध्ये ८ मिटरभन्दा कम चौडाइ भएको १ हजार किलोमिटर सडक महानगरपालिकाको स्वामित्वमा आएको छ । बाँकी सडक संघीय सरकारअन्तर्गतको डिभिजन सडक कार्यालयको स्वामित्वमा छ । सडक जसको भए पनि पैदल मार्ग निर्माण, सम्भार र व्यवस्थापनमा महानगरपालिकाले काम गरिरहेको छ ।
यस खण्डमा छुटेका पैदल मार्ग निर्माण गर्नका लागि २५ करोड रुपैयाँ विनियोजन गरिएको छ । यसैगरी सुधार गर्न, मर्मत गर्नका लागि १५ करोड रुपैयाँ विनियोजन भएको छ । यसको खरिद प्रक्रियाअन्तर्गत सूचना प्रकाशन भइसकेको छ ।
प्रयोगकर्तामध्ये सडकमा पैदल यात्रीको पहिलो अधिकार हुन्छ । यसपछि मात्र सवारी साधनले प्राथमिकता पाउँछन् । पैदल यात्रामा रहने यात्रीलाई कुनै पनि खालको अवरोध पु¥याउनु हुँदैन । यसको अर्थ पैदल यात्रीले जसरी पनि हिँड्न पाउँछ भन्ने चाहिँ होइन । पूर्वाधार र सडक सुरक्षाका लागि उसका पनि केही दायित्व र जिम्मेवारी हुन्छन् ।
पैदल यात्रीको यो अधिकार स्थापित गर्न काठमाडौँ महानगरपालिकाले सडक व्यापारलाई निषेध गरिसकेको छ । सडकको किनारामा कसैले पनि कुनै खालका व्यापार गर्न पाउँदैनन् । यसअघि सडकमा खुला व्यापार र ठेला व्यापारले हिँड्न कठिन थियो । सहरी सौन्दर्य र व्यवस्थापनमा प्रतिकुलता थपेको थियो ।
यी सबै खालका प्रतिकुलताको सामना गरेर पूर्वाधार निर्माण हुन सक्ने वातावरण तयार भएको छ । यसपछि बर्खायाममा हिलो र घाम लागेका बेला धुलो उड्ने वातावरणमा सुधार आउनेछ ।
महानगरपालिकाको यो प्रयासको दिगोपना र लगानीको सुरक्षाका लागि एकीकृत सहरी विकासको अभ्यास थालनी आवश्यक छ । सडकको स्वामित्व निक्र्यौल हुनुपर्छ । कुनै पनि सडकमा समस्या आउँदा कसको जिम्मेवारी हो भन्ने हरेक उपभोक्ताले बुझ्ने गरी स्पष्ट हुने सूचना हुनुपर्छ । यसो भएन भने विग्रिएको सडक अर्काको हो भनेर अरुलाई दोष लगाएर आफू चोखो भएर बस्ने प्रवृत्ति रोक्न सकिँदैन । जसकारण धराप सडक सम्भावित दुर्घटनाको कारण बनेर बसिरहन्छ । अधिकारी बजेट छैन । मेरो होइन भनेर कार्यालयमै बसिरहन्छन् । स्वामित्व अर्काको हुन्छ, लगानी गरेर पनि दोष महानगरपालिकाले बोकेर बस्नुपर्छ ।
विकास जे होस्, सडकमै हुन्छ । विजुलीको पोल गाड्ने होस् या खानेपानीका पाइप विछ््याउने होस् । सहरी सुविधा वितरणको मुख्य मार्ग सडक नै हो । यसकारण पनि सडकमा सवै छन्, तर समस्या परेका वेला कोही देखिँदैनन् । अहिलेसम्मको भोगाइ हो । सहरी विकासको दुखाइ यही हो ।
अवको आवश्यकता सहरी सडक सञ्जालमा कुनै पनि संरचनागत जोखिम नहोस् । सतह मिलेको मार्गमा जुनसुकै शारीरिक अवस्था भएका व्यक्ति पनि निर्वाध हिँड्न सकुन् । सजहता र सुरक्षाका दृष्टिले रात र दिन फरक नहोस् । सडक दुर्घटनाका कारण व्यक्तिको जीवन नजाओस् । आश्रित परिवारको विचल्ली नहोस् ।
निशुल्क उपचार सहजिकरण सेवा
फोहरमैला व्यवस्थापन प्रणाली
पार्किङ्ग व्यवस्थापन प्रणाली
Intern आवेदन प्रणाली
KMC Mobile App
इजलास व्यवस्थापन प्रणाली
विद्युतीय नक्शा पास प्रणाली
बिपद् सूचना ब्यवस्थापन प्रणाली
सहकारी व्यवस्थापन प्रणाली
बोलपत्र आवहन प्रणाली
घटना दर्ता नागरिक सेवा
राजश्व भुक्तानी प्रणाली
KMC Smart Toilet
Metro Mart
KMC Parking App